czwartek, 17 lutego 2011

Złote Globy rozdane!


Moi drodzy!

Dziś właśnie nadeszła ta chwila! Po godzinach spędzonych na nieudolnych próbach skontaktowania się z adminami, pomimo lekceważącego sposobu Gosi_Stardoll komunikacji ze mną, udało się nareszcie uzyskać dawno upragniony efekt!

Dzisiejszej nocy każdemu laureatowi naszego plebiscytu dostarczono jedyną w swoim rodzaju statuetkę! Pragnę uświadomić zwycięzców, że nasz konkurs jako pierwszy i jak dotąd jedyny, dostąpił takiej współpracy z administracją Stardoll i Wasze nagrody mają na prawdę wysoką wartość materialną!

Możecie być z siebie na prawdę dumni!

Pojawiły się spekulacje na temat sfałszowanych wyników. Niestety, osobiście nic na ten temat nie mogłam poradzić. Prawda jest taka, że użyte sądy są wadliwe - można w nich głosować do dnia dzisiejszego, dodatkowo da się je oszukać poprzez zmianę proxy i dlatego bardzo proszę o zapomnienie o tym drobnym szczególe. W drugiej edycji konkursu zamierzam zmienić regulamin na bardziej rygorystyczny i skorzystać z sond, których nie da się oszukać.

W najbliższych dniach możecie spodziewać się zmiany regulaminu i oficjalnego naboru nowych sędziów.

Dziękuję za uwagę - JulitQa93

12 komentarzy:

  1. Strasznie się cieszę że admini w końcu rozdali te statuetki :))
    a co do falszowania głosów to się nie będę wypowiadać bo nic o tym nie wiem, nawet nie wiedziałam że wciąż można głosować.

    Ja nie oszukiwałam i wygrałam uczciwie dzięki kochanym osobom które na mnie głosowały i za to Wam bardzo dziękuję !!!
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.... a kto dostał statuetkę jako blog stardoll.ocom.pl ?? bo u lucasa widać tylko 1 statuetkę a myślałam że on dostanie 2..
    Gratuluje zwycięzcom

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm, śliczne one są ;3 Tylko szkoda, że zmienili ją. Wolałam tą wersję którą narysować ;}

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! :D
    Mam pytanko : KIEDY NOWA EDYCJA ???? :(
    JEŻELI KTOŚ MOŻE TO PROSZĘ O ODPOWIEDZ W MOJEJ KG !!! Demilka010

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :)
    Jednak dużo bardziej mi się podobała statuetka wykonana przez Ciebie, ta zrobiona przed Administrację i rozdana do apartamentów wygląda trochę jak robiona na szybko.

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie! Kiedy nowa edycja? Proszę o odpowiedź do mojej KG!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć :)
    Na moim blogu
    Krytyczni.blogspot.com
    zrobiłem wywiad z Ramzesik205 :)
    Pozwoliłem sobie dać tam link do Twojego bloga :)
    Zapraszam do przeczytania wywiadu i komentowania...

    OdpowiedzUsuń