czwartek, 16 września 2010

UWAGA!

Moi drodzy!
Mam dwie informacje :)

Pierwsza: Mamy już wybrane osoby, które trafią do finału!
Sprawdzanie e-maili, przeglądanie apartamentów i wybieranie laureatów było dość trudne, i wymagało wiele wolnego czasu.

Druga: ANKIETY (sondy) pojawią się WE WTOREK.
Oprócz życia wirtualnego mamy jeszcze realne,
a pechowo wypada mi dzisiaj kilkudniowy wyjazd.
I nie jestem zwolenniczką odkładania takich rzeczy na później, ale skoro mamy zrobić to porządnie, a nie w pięć minut, warto poczekać.

Tak więc do zobaczenia we wtorek wieczorem.
Onazelka & konkursowy team.

31 komentarzy:

  1. nie moge się doczekać :))

    p.s Udanego wyjazdu życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko ;-)
    Nie mogę się już doczekać ankiet :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo! SUPER :) Hmmm. na 100 $ i_am_collector, Keira-V, gabisia9, albo ktoś w tym stylu przejdą. :D Ja na pewno nie, bo nie jestem taka znana ... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ` Hmm... Jadę na wycieczkę i wracam dopiero w piątek -.- A chciałabym się dowiedzieć kto przeszedł ^ ^ Mi to nie grozi więc luz xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Wątpie,że ktoś mnie w ogóle nominował xD
    Ale chętnie zagłosuje w ankietach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. N.N. ;* / diamond_girl.2 - ja mogłabym wygrać tylko w kategori bloga, bo jestem jurorką. A keira jest z francji więc do naszego konkursu się nie kwalifikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kto wygra :D A ja zapraszam do dodania się do obserwatorów bloga http://misslucy00029-stardollnovyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bezsensu sie za to zabierac jak nie umiecie porzadnie tego poprowadzic. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. super,jestem ciekawa kto przeszedł,napewno nie ja,ale i tak jestem ciekawa : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo no ciekawe czy przeszła osóbka którą nominowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nareszcie będą wyniki :) Z tego co wiem to jedna osoba mnie nominowała :)

    PS. Zapraszam na mojego bloga stardollove5.blogspot.com :)
    Można wygrać doładowanie SS za 10,98

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie wygrał ktoś w stylu Lucasa.Poland, BloOondinaaa lub KUBAWIKI97 :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za spam:

    Ruszył Konkurs "MagicElf" !Nie jesteś SuperStar?! -Ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! Zajrzyj na bloga, przeczytaj szczegóły i zgłoś się! Do wygrania Doładowanie! stardollprojektybylika90.blogspot.com/2010/09/konkurs-magicelf.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem kto przeszedł. przez chwilę dałaś ankietę. widziałam wszystkich ;P.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm podniecacie sie gupim konkursem! Przeciez z pewnością jest on USTAWIONY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowi, skoro jesteście tacy mądrzy to przedstawcie się . Poza tym słownik się kłania.

    __

    A tak do tematu: Ciekawe kto wygra : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. i kiedy ta ankieta?miała byc dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  20. no właśnie co jest??

    OdpowiedzUsuń
  21. a wszystko zapowiadało się tak ciekawie .. teraz olewacie nas i znów wyskoczycie z jakimś głupim pretekstem, teraz nawet statuetka zniknęła.. wszyscy są tacy ciekawi a wy co ? :((

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosze o dyskfalifikacje z kategorii Top Model Aishe i Agniieszke91 powód?Nie uważacie że ona cały czas wygrywają?Są covergirl albo są na podium w catwalku dajmy szanse innym!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. dyskfalifikacja???Ja bym zrobiła tak samo!One cały czas wygrywają!To niesprawiedliwe!!!Dajmy szanse innym!!!
    Mam nadzieje że w kategori na Top Model wygra BadGerl..-ona jest zajebista(że tak powiem)
    A w kategori na Top Model....hmm może MissKika46, nie znam jej bliżej ale wydaje się fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. sorry pomyliłam się:)Mam nadzieje że w kategori na najlepszy makijaż wygra BadGerl..
    a w kategorii Top Model MissKika46

    OdpowiedzUsuń
  25. ja to się tak tylko zastanawiam, dlaczego wśród wszystkich kont które nominowałam tylko 1 przeszło do głosowania.
    I dlaczego duża część z tych co przeszli to ci co było wiadomo że przejdą- stardollowe sławy, które każdy zna.
    Myślałam ze w tym konkursie na serio każdy ma szansę wygrać, ale nie oszukujmy samych siebie- wiadomo że więcej głosów zdobędzie ktoś, kto poprosi ludzi o nie na swoim znanym blogu czy czymkolwiek innym.
    Trochę to nie fer. .

    OdpowiedzUsuń
  26. Hmmm..zdziwiłam się nominacją dla 'najlepszej scenerii" :) Dziękuję :)
    PannaToksyczna

    OdpowiedzUsuń
  27. fg głupia jest misslucy00029

    OdpowiedzUsuń
  28. wedlug tego wspanialego i "niezwykle dopracowanego" regulaminu znajdujacego sie na tej stronie. glosowanie powinno sie skonczyc 2 dni temu. oczywiscie wszystko jest tak swietnie zorganizowane ze mozna bylo sie spodziewac iz ten proces sie przedluzy jak przedluzylo sie wszystko. Hmm moze by tak nie zabierac sie za cos.. czego nie umiecie pozniej przeprowadzic? :) pozdro/

    OdpowiedzUsuń