poniedziałek, 5 lipca 2010

Hej ludzie!

Hej ludzie!
Z tej strony Onazelka :)

A może trochę oficjalniej...
Witam państwa, tutaj organizator konkursu!

No dobrze, ale do rzeczy. Ja wiecie, konkurs trwa już ponad 2 tyg. Jaki z tego wniosek? Już niedługo, a dokładniej w sierpniu jury rozpocznie wybieranie najlepszych.
No, no... szykuje nam się sporo roboty, bo obecnie na skrzynce e-mailowej czeka na nas ponad 1000 wiadomości z nominacjami.

Jako, że konkurs jeszcze trochę potrwa, a blog stoi pusty, co jakiś czas pojawi się notka z ciekawostkami, czy nowinkami na temat Złotych Globów ; ]

Póki co, chciałabym podziękować wszystkich stardollowiczom którzy dotąd oddali nominacje, spisaliście się na medal! Ale jeszcze sporo czasu ;) Tak więc, jeżeli nie nominowałeś jeszcze nikogo, nadrób zaległości, i szybciutko wysyłaj formularz na nasz e-mail ;)

Pozdrawiam, do zobaczenia wkrótce,
Onazelka & konkursowy team.



18 komentarzy:

  1. No i super w końcu pierwsza :D .
    a tak apropo to dzisiaj już 3 tyg. minęły ;P . A raczej zaczyna sie 3 tydzień :P .
    No to pozdrawiam
    Werucccia_xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście już nie mogę się doczekać ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Jeszcze tyyle dni zostało do nominowania ;p Jestem ciekawa jakie osoby zostały nominowane.
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy trzeba się do tego zgłaszać?? Jeżeli chcę zgłosić się do najbardziej pomocnej??
    Czy poprostu proszę ludzi o to żeby na mnie nadsyłali nominacje i automatycznie się zgłaszam

    proszę Onazelko abyś mi odpowiedziała w komentarzu pod tą notką, albo ktoś inny który to czyta :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasz blog Tinkaa20--stardoll.blogspot.com jest partnerem

    OdpowiedzUsuń
  6. anonimowy - nie musisz się zgłaszać . tutaj ludzie typują tych, kto według nich jest najbardziej pomocny itd .

    nattis

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) Fajny konkurs :P Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Mam troche głupia prośbę :) Czy mogłybyście wytłumaczyc mi punkt z regulaminu "1.6 Nominacje w jednej kategorii wysyłane z jednego adresu e-mailowego, uznajemy na nieważne. Nie tylko te kolejne, ale także tą pierwszą."Znaczy ja wysłałam nominacje na taka dziewczyne i nominowałam ja tylko w 1 kategorii i wysłałam ja tylko z jednego maila , czy moja nominacja bedzie niewazna ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy: jeśli nominujesz kogoś do jednej kategorii 2 razy, to nie tylko druga nominacja zostanie nieważna, ale obie. mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaa... Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 29 lipca koniec nominacji wtedy mija 45 dni od 14 czerwca :)
    Już sie nie moge doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Już jest 30, a wyników nie ma.. :P
    czipsik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie, przecież są wakacje więc większość wyjeżdża ;/
    w tym przypadku Onazelka wyjechała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuję
    MissAnett1

    OdpowiedzUsuń