środa, 9 czerwca 2010

Partnerzy

partnerzy konkursu

6 komentarzy:

  1. To po co ja mam się zapisywać jak 70 % osób nie bd branych pod uwagę ..;/

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja zgłaszam :
    HarajukuGirlPl
    Gabisia9
    I
    Eska104

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na 1997Asia. Ona powinna wygrać lepszej Stardoll`ki ni widziałam.Ona na to zasługuje.! Plis.!!!! ;))) Odwiedźcie ją a się przekonacie.!;) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja już nie rozumiem...
    Najpierw że pokazuje się talenty w realu a teraz co?
    Nie było mnie 8 dni w domu i to bez neta
    Proszę o wytłumaczenie o jakie taletny chodzi w tym konkursie i czy jestem zapisana?
    Nazwa na sd to Miley-Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Darunia_94
    KubaWiki97
    Lukas.Polanad
    I_am_colecctor
    Gabisia9
    HarajukuGirlP
    Nicki_Parciak

    OdpowiedzUsuń